כתיבת מצגת עסקית שיווקית
מצגת או בלועזית פרזנטציה, היא הצגה של נושא מסוים.
יש מצגת שמלווה את המרצה בזמן ההרצאה ומטרתה לעזור למרצה: להזכיר לו על מה לדבר.
ויש מצגת שנשלחת "במקום הבנאדם": במקום פגישה או כהכנה לפגישה.
בשני המקרים (בשני ה"ישים") על המצגת לענות על מספר תבחינים:
להיות נאה לעין: לא עמוסה בתנועות ובצבעים ולא משעממת,
להיכתב בשפה בינונית-גבוהה,
להיות קצרה וממוקדת, כלומר: להמעיט במלל. הכלל הוא: 7 על 7 או 6 על 6, כלומר: 7 שורות במסך ובכל שורה – עד 7 מילים ויש המחמירים עוד יותר הטוענים ש-6 שורות שבהן 6 מילים המיטב.
להשתמש בפונט "אריאל": בכותרות הגודל יהיה 44-32. ובטקסט רגיל הגודל – 28,
לשלב תמונות, סרטונים, קטעי קול,
להיות בצבעים נעימים כשהטקסט הוא בהיר על רקע כחול. כדאי להימנע משילוב של אדום וירוק או צהוב וירוק שהם שילובים מעוררי קושי (או הבחנה) אצל עיוורי צבעים.
לכן לפני כתיבת מצגת כדאי לשאול שתי שאלות:
מיהו קהל היעד?
מה מטרת המצגת?
ציקי – צעדים ישימים לתקשורת יעילה תשאל את השאלות הנכונות ותכתוב את התוכן בצורה נכונה, קצרה וממצה.
ציקי -צבייה רדיאנו
צעדים ישימים לתקשורת יעילה
0523210112
ziki.radiano@gmail.com